biadelinna

A blog which describes me, my life, my ideas & my style… “Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” (Coco Chanel)…

Must have-urile acestui sezon ;)) 19/11/2010

Filed under: fashion passion — biadelina @ 15:14

Hello!
Aici va voi prezenta cateva dintre must have-urile (cum zic eu) acestui sezon toamna – iarna 2010 pe care le-am selectionat in concordanta si cu varsta si gusturile mele actuale ( nu sunt prezentate toate )…
Acestea sunt :
– aviator style jackets (colectia Burberry Porsum)

-capele (Chloe)

-military style (Burberry Porsum)

si tricotajele all-over (D&G) – le consider cel mai practic, chic and fun trend… 

 Acestea sunt doar niste sugestii pe care le-am gasit si eu pe niste siteuri renumite in materie de fashion si pe care se pare ca le-au adoptat rand pe rand si marile case de mod internationale ( ex. aici : Burberry, Chloe, D&G)…

 Mie mi-au placut… Voua? (Ati adopta un anumit stil sau anumite elemente pe care sa la adaptati stilului vostru?)

 

Lasă un răspuns

